Re: Lenovo R61 - dosc tani a czy dobry?

Autor: Tazzer <tazzer_at_o2.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 23:06:32 MET DST

> Acer brrr nawet nie byl rozwazany. Asus mnogosc modeli zniecheca do wyboru,

Tak tylko krotko, czemu az tak nei jestes za Acerem? Ja jakos nie
jestem przekonany do Fujitsu siemens, kolega ma i juz 3 razy byl na
gwarancji - wiem, ze to moze byc tylko wada tej sztuki, ale juz
zrazony jestem ;]
A masz zdanie na temat samsungow? np R60 albo R70 (to juz na
platformie santa rose) - oczywiscie pomijam kwestie blyszczacej
matryce. Widizialem w niemczech w saturnie ciekawe modele, za 850 euro
R60 z prockiem T5450 grafika X2300 z 128MB, 2GB ram, 200HDD - takze
parametry calkiem teges, waga 2.6. W polsce w ogole malo samsungow i o
samsungach...

> poza tym znajomy ma - nie powala mnie, no i jakos ekrany panoramiczne mnie
> nie krecily, zwlaszcza te 1280x800 no i wLenovoIPS mnie przyciagnal. Aha -
> blyszczacy ekran dla mnie odpada.

Gdzie masz na stronce Lenovo napisane ktora matryca to IPS a ktora
TN ? Bo ja tam tylko widze rozdzialki (czyli WXGA, albo WSXGA itd) . I
co? w takim IPS'ie to pewnie katy po 170stopni pion i poziom? I
kolorki tez pewnie lepiej. Chyba, ze mowisz o czyms innym a nie
matrycy :)

> Wszyscy mówia, ze jest super, wlacznie ze
> sprzedawca z Vobisu - ten nawet stwierdzil, ze modele matowe sa przestarzale
> i sa wycofywane... Jasne. Ciekawe czemu mój Eizo tez ma matowa skoro
> blyszczaca jest taka super.

Tez mam Eizo :) Flexscan L557 - w sumie wydalem kupe kasy na to, ale
nie zaluje, bo mimo, ze mam juz 3 lata, to ani jednego martwego
piksela, swietne katy, itd. wiadomo.

Pozdro
Tazz