Re: Kierownica do pc

Autor: Jacek Politowski <sorry_at_nie.istnieje>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 23:45:14 MET DST

In article <feb2an$sd3$1@inews.gazeta.pl>
Przemolo <przemolo@gazeta.zmyla> wrote:

> Kierownica to też sprzęt, więc chyba podchodzi pod temat grupy:
> Chciałem kupić kierownicę, aby lepiej grało się w różnego typu wyścigi - np.
> Toca3, Nascar 2004, itp.

Bue... Nascar Racing Season 2003, GTR, rFactor, LFS, RBR, Race itp.
Żadne tam thundery, toki i Coliny ;->

> Ew. jaki model wybrać, aby kompatybilność z grami była możliwie największa?

Podejrzewam, że z żadną nie będzie szczególnie dużych problemów.

Koniecznie trzeba zwrócić uwagę, by kierownica miała gaz i hamulec na
oddzielnych osiach.

> Co powiecie o czymś takim:
> http://allegro.pl/item253522136_rewelacyjna_kierownica_logitech_force_ex_.html
> http://allegro.pl/item249982444_kierownica_logitech_vibration_feedback_wheel_od_ss.html

Daruj sobie wszelkie wynalazki typu "vibration feedback" - to już
lepiej wziąć coś na sprężynie, bez żadnego feedbacku (choć chyba coraz
trudniej znaleźć).

Chyba ciągle najlepszy współczynnik możliwości/cena ma Driving Force
Pro Logitecha, ale jest nieco poza określonym przez Ciebie zakresem
cenowym.

Z budżetowych rozwiązań chwalony był zawsze Saitek 440 (mimo nieco
kosmicznego wyglądu) i klasyczny "czerwony" Logitech. I chyba następcą
tego drugiego jest wymieniony przez Ciebie "force ex" (ale pewności
nie mam).

--
Jacek Politowski