Komp, 2 monitory, 2 systemy i dylematy

Autor: Norman <nomad_at_xxx.vp.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 01:14:50 MET DST

Witam

Potrzebuje zrobić sobie takie oto ustrojstwo: komputer A64 3200+/2GB RAM
(pewnie proc będzie wymieniony na 4000+ ale czy jest sens, da się odczuć
różnicę?) i teraz chcę wymienić grafikę na GF 8800 GTS 2xDVI 320 MB (Asus)
do której jako podstawowy chce podłączyć monitor NEC 24" 1920x1200 oraz jako
drugi Sony 19" 1280x1024 - całość ma funkcjonować pod Vistą. Moje pytanie
dotyczy tego czy taki konfig pozwoli na normalną pracę z grafiką, www, calc,
text - przy czym te dwa pierwsze są najistotniejsze. Czy będę mógł pracować
jednocześnie na tym dużym lcd a mieć jakiś tekst czy arkusz widoczny na
drugim monitorku? Czy przy tych parametrach zadziała to sprawnie w pełnej
palecie kolorów i natywnej rozdzielczości monitorów? Oba połączone po DVI.

I jeszcze jedno - w kompie będą dwa duże dyski i jako alternatywny system
chciałbym mieć XP. Który pierwszy instalować aby to to się nie pogryzło?

Pozdr.
J.