Re: Komp, 2 monitory, 2 systemy i dylematy

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 02:12:18 MET DST

Norman pisze:
> Witam
>
> Potrzebuje zrobić sobie takie oto ustrojstwo: komputer A64 3200+/2GB RAM
> (pewnie proc będzie wymieniony na 4000+ ale czy jest sens, da się odczuć
> różnicę?)

Różnica może być spora, ale to już zależy od oprogramowania. Natomiast
nie ma sensu grafika 8800 do takiego procka: nie wyrobi się z
przygotowaniem danych w 3D, więc grafika będzie się "nudziła".

i teraz chcę wymienić grafikę na GF 8800 GTS 2xDVI 320 MB
> (Asus) do której jako podstawowy chce podłączyć monitor NEC 24"
> 1920x1200 oraz jako drugi Sony 19" 1280x1024 - całość ma funkcjonować
> pod Vistą. Moje pytanie dotyczy tego czy taki konfig pozwoli na normalną
> pracę z grafiką, www, calc, text - przy czym te dwa pierwsze są
> najistotniejsze. Czy będę mógł pracować jednocześnie na tym dużym lcd a
> mieć jakiś tekst czy arkusz widoczny na drugim monitorku?

Tak.

> Czy przy tych
> parametrach zadziała to sprawnie w pełnej palecie kolorów i natywnej
> rozdzielczości monitorów? Oba połączone po DVI.

Nie powinno być żadnych problemów.

> I jeszcze jedno - w kompie będą dwa duże dyski i jako alternatywny
> system chciałbym mieć XP. Który pierwszy instalować aby to to się nie
> pogryzło?

XP

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is