Re: Komp, 2 monitory, 2 systemy i dylematy

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 00:53:43 MET DST

On 17 Sie, 01:14, "Norman" <no...@xxx.vp.pl> wrote:
> Witam
>
> Potrzebuje zrobić sobie takie oto ustrojstwo: komputer A64 3200+/2GB RAM
> (pewnie proc będzie wymieniony na 4000+ ale czy jest sens, da się odczuć
> różnicę?) i teraz chcę wymienić grafikę na GF 8800 GTS 2xDVI 320 MB (Asus)
> do której jako podstawowy chce podłączyć monitor NEC 24" 1920x1200 oraz jako
> drugi Sony 19" 1280x1024 - całość ma funkcjonować pod Vistą. Moje pytanie
> dotyczy tego czy taki konfig pozwoli na normalną pracę z grafiką, www, calc,
> text - przy czym te dwa pierwsze są najistotniejsze. Czy będę mógł pracować
> [...]

Nie wspomniales o grach, wiec karta graficzna jest do tych zastosowan
zdecydowanie za mocna. Chyba ze czegos nie wiem.
Poza tym wszystko powinno chodzic jak chcesz na zwyklych sterownikach
nvidii na XP, jak z tym drugim systemem nie wiem, bo nie wiem jaki.
Wedlug mnie kupujac drugi monitor warto pomyslec o mozliwosci
obrocenia go o 90 stopni do pionu i takim jego rozmiarze, zeby
obrocony mial taka wysokosci jak pierwszy. A 19 bedzie za niska
(krotka) ze dwa-trzy centymetry. Wiem, ze to pierdoly, ale lepiej sie
na tym pracuje: mniej sie rozgladasz, a kursor nie przeskakuje jak
przechodzi miedzy wyswietlaczami. Wyglada to wtedy tez jak calosc, a
nie dwa monitory. Przy zwyklym ustawieniu odleglosc miedzy najdalszymi
krawedziami bedzie miala prawie metr, dlugo tak nie popracujesz.