Re: Samsung

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 02:06:09 MET DST

On 16 Sie, 18:07, Gorgo <Mariusz.Gorz...@gmail.com> wrote:
> Witam
>
> Pisze, aby podzielic sie swoimi odczuciami na temat samsunga. Jakis
> czas temu kupilem monitor Samsunga 226BW - mial byc dobry, ale sie
> okazalo po kilku chwilach ze samsung robi niezla zamarache z tymi
> monitorami i produkuje je w roznych fabrykach i co najwazniejsze nie
> zapewnia tej samej jakosci. Mi udalo sie na szczescie kupic monitor z
> serii S, ktora podobno jest najlepsza, ale niestety monitor po 1.5
> miesiaca uzywania pokazal kilka wypalonych pikseli na srodku.
> Zglosilem to na gwarancje, monitor zostal przyjety i juz po 2-3
> [...]

Dlatego warto kupowac w malym sklepiku lub na gieldzie. Mozesz sie
umowic z wlascicielem, ze za 50-100 drozej bedziesz go mogl zamienic
jesli bedzie mial cos z pikselami. Bierzesz, rozpakowywujesz, wkladasz
do foliowego worka, przykrywasz kocykiem i wlaczasz. Czekasz uwazajac,
zeby sie nie "przegrzal". Za pol godziny sprawdzasz czy w porzadku,
wylaczasz i ... do lodowki. Jak przejdzie taka probe bez pojawienia
sie usterek - to jest dobry, jak nie - wymieniasz i powtarzasz.
Moze glupawo to wyglada, ale robie tak z panelami od pierwszego (z
kilka lat) i nigdy zaden pikselek nie skusil.