Re: Monitor LCD - zglupialem...

Autor: Mr.Jack <mrjack_at_WYTNIJTOmotocykl.org>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 22:18:08 MET DST

PaRaGaS wrote:
> Nie rozumiem, czemu upierasz się przy 4:3 (albo w skrajnym przypadku
> 5:4). 16:10 naprawdę jest wygodne, świetne sprawdza się w filmach i
> jest taki monitor, który spełnia twoje wymagania, wielokrotnie tu
> polecany: Gateway FPD-2185W

Bo sie boje panoramy - moze to kwestia ignorancji i niewiedzy, ale wydaje mi
sie, ze na monitorze panoramicznym filmy nie przystosowane do panoramy beda
obcinane lub nadmiernie rozciagane, inaczej mowiac beda wygladaly zle. Firma
Gateway kojarzy mi sie z chinszczyzna, nie slyszalem nigdy o ichnich
monitorach...

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org | http://www.motocykl.org/thundercat