ASMOBILE Z96 - klawisze dostępu problem

Autor: Rafikus <vangoth_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 22:14:06 MET DST

Witam wszystkich

Właśnie udało mi sie złożyć laptopa na kadłubku Asusa Z96J, postawiony na
nim jest Windows Vista Business 64bit. Jest karta bezprzewodowa, nagrywarka
itd. Wszystko fajnie chodzi, sterowniki udało się wgrać aktualne.

Problem jaki mam to fakt iż nie działają mi 4 klawisze szybkiego dostępu
umiejscowione u góry po prawej stronie nad klawiaturą obok przycisku
służącego do włączania i wyłączania.
Jest tam m.in. przycisk służący do wyłączenia touchpadu w momencie gdy
korzysta się z zewnętrznej myszki, przycisk do uruchomienia poczty email
itd.

Czy ktoś z was kto ma taki model kadłubka miał taki problem i udało mu sie
go rozwiązać ?
A może ktoś inny wie co moze być nie tak i co należałoby zrobić żeby te
klawisze zaczęły działać ?

Dodam iż instrukcja dołączona w zestawie nie zawiera żadnych szczegółow na
ten temat.

Pozdrawiam i dziękuje z góry za wszelką pomoc.