Re: Monitor LCD - zglupialem...

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 22:32:31 MET DST

Mr.Jack pisze:

> Bo sie boje panoramy - moze to kwestia ignorancji i niewiedzy, ale wydaje mi
> sie, ze na monitorze panoramicznym filmy nie przystosowane do panoramy beda
> obcinane lub nadmiernie rozciagane, inaczej mowiac beda wygladaly zle. Firma
> Gateway kojarzy mi sie z chinszczyzna, nie slyszalem nigdy o ichnich
> monitorach...

Błąd. Filmy w formatach innych niż panoramiczne będą wyświetlane po
prostu z czarnymi pasami po bokach :)
Nie sugeruj się też obrazem z Saturnów, itp.
Wiadomo, że sygnał 1024x768 ze splittera na 100 monitorów po prostu nie
będzie dobry.

Jeżeli masz jakiekolwiek konkretne pytania, wal na GG.
Mogę służyć screenami/zdjęciami konkretnych sytuacji w razie potrzeby.
Przykładowe wykorzystanie do internetu:
http://img252.imageshack.us/img252/8503/desklu3.jpg

Gateway - marka uznana na zachodzie, z segmentu na pewno nie high-end,
ale też nie no name. Dobry sprzęt. Firma nie ma u nas oficjalnego
przedstawicielstwa, jeden dystrybutor nieśmiało wprowadza ich produkty
na rynek.

--
      PaRaGaS                             www.paragas.deviantart.com
      GG: 1184355                           www.last.fm/user/PaRaGaS