Re: śledź UB2.0 problem

Autor: bahbah <bahbah_at_o2.pl_>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 00:37:23 MET DST

Zbynek Ltd., 23 lip 2007 w news:f80l4h$h1o$1@opal.futuro.pl
napisałeś/aś:

Witam

> Jak u mnie. W tej chwili mam tylko śledzia z płaską szarą taśmą,
> jak do dodatkowego złącza COM. Jest na nim czerwony pasek.
> Paskiem należy w stronę USBPWR.
>
> Jeśli masz kolorowe przewody, to wg specyfikacji kolory mogą być:
> 1 VCC Red +5 VDC
> 2 D- White Data -
> 3 D+ Green Data +
> 4 GND Black Ground
>
> Najlepiej by było sprawdzić przejścia miernikiem uniwersalnym.
> [...]

Uff...na elektronice to ja się nie znaju i nawet gdybym miał taki miernik
i nim coś zmierzył, to i tak nic by mi to nie powiedziało. Co do kolorów,
to sobie sprawdzę

> Może wsadzając pamięć w niewłaściwie podpięte gniazdo jest
> przeciążenie i reset? Tylko przypuszczam.

Nie rozumiem, co to znaczy niewłaściwie podpięte gniazdo, szczerze mówiąc
- jak się patrzę na te wtyczki i na układ tych pinów na płycie, to widzę
tylko jeden prawidłowy sposób żeby je wpiąć

> Raczej nic nie trzeba instalować ani ustawiać. Zakładam, że w BIOSie
> masz ustawione OK, ale i tak nie ma to wpływu na reset.

No właśnie tak sobie myślałem: że to tylko wpięcie 2 wtyczek i po
wszystkim, a tu takie kaczki...
Spróbuję przy najbliższej okazji wykorzystać wszystkie informacje, jakie
tu otrzymałem, a jeśli się nie uda to dam sobie sposób, bo jeszcze coś
zepsuję

pozdrawiam