zwrot zwalonego sprzetu (prawnie)

Autor: Chiarstic Slide \(aphex\) <none_at_none.no>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 00:49:14 MET DST

chciałem sie zorientowac w takiej sytuacji.
np. w poniedziałek kupuje nagrywarke dvd,
niestety nie działa, we wtorek nastepnego dnia
ide i mowie ze chce by mi od reki wymienili,
ale mowia ze oddadza na serwis i czekac 2 tygodnie,
czy mam prawo zarzadac wymiany towaru bo
od poczatku byl nie sprawny albo powolac się
że w ciągu 10 dni mam prawo oddac bez podania
przyczyny.

jak najlepiej zagrac by dostac odrazu cos na wymiane
albo zwrot kasy ?

--
gg:2048838;  www.aphextwin.only.pl
Gigabyte 965P-S3, C2D E6400@3.0Ghz, 2x512Mb (Geil-800);