Re: śledź UB2.0 problem

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 10:35:22 MET DST

bahbah napisał(a) :
> Zbynek Ltd., 23 lip 2007 w news:f80l4h$h1o$1@opal.futuro.pl

> Uff...na elektronice to ja się nie znaju i nawet gdybym miał taki miernik
> i nim coś zmierzył, to i tak nic by mi to nie powiedziało. Co do kolorów,
> to sobie sprawdzę

Ta kostka powyżej symbolizuje gniazdo w które wkładasz pamięć.
Spójrz w czeluść takiego gniazda. Trochę podobne do rysunku, mam
nadzieję :-)

> Nie rozumiem, co to znaczy niewłaściwie podpięte gniazdo, szczerze mówiąc
> - jak się patrzę na te wtyczki i na układ tych pinów na płycie, to widzę
> tylko jeden prawidłowy sposób żeby je wpiąć

Można inaczej powpinać te kolorowe kabelki do wtyczki. Wtedy
inaczej wpięte. Czyli na gnieździe USB otrzymasz inne
wyprowadzenia. Co może być dla podpiętych urządzeń problemem, aż
do uszkodzenia ich włącznie.

> No właśnie tak sobie myślałem: że to tylko wpięcie 2 wtyczek i po
> wszystkim, a tu takie kaczki...

Ciiiii, nic o drobiu. Organy czuwają :-D

> Spróbuję przy najbliższej okazji wykorzystać wszystkie informacje, jakie
> tu otrzymałem, a jeśli się nie uda to dam sobie sposób, bo jeszcze coś
> zepsuję

Wydaje mi się, że chyba lepiej jednak zanieś tego kompa do
serwisu. Zapłacisz 30-50, ale będziesz mieć spokój.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek