Re: śledź UB2.0 problem

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 00:19:01 MET DST

Witam

bahbah napisał(a) :
> Jeśli to chodzi o te wtyczki, to na stronie 2-22 manuala jest opis:
>
> USBPWR USBP3- USBP3+ GND USBOC
> USBPWR USBP2- USBP2+ GND NC

Jak u mnie. W tej chwili mam tylko śledzia z płaską szarą taśmą,
jak do dodatkowego złącza COM. Jest na nim czerwony pasek.
Paskiem należy w stronę USBPWR.

Jeśli masz kolorowe przewody, to wg specyfikacji kolory mogą być:
1 VCC Red +5 VDC
2 D- White Data -
3 D+ Green Data +
4 GND Black Ground

Najlepiej by było sprawdzić przejścia miernikiem uniwersalnym.
Na śledziu wygląda tak:

  ---------
| płytka |
| = = = = |
| |
  ---------

gdzie symbol "=" jest stykiem
   1 2 3 4 - wg powyższego opisu

> Do komputera będę się mógł dostać pewnie dopiero jutro. W sumie wciąż nic
> nie wiem, ale zasadnicze pytanie to: czy takie objawy wskazują na jakieś
> uszkodzenie płyty bądź tego śledzia? Cz to jednak sprawa ustawienia lub
> zainstalowania czegoś?

Może wsadzając pamięć w niewłaściwie podpięte gniazdo jest
przeciążenie i reset? Tylko przypuszczam. Raczej nic nie trzeba
instalować ani ustawiać. Zakładam, że w BIOSie masz ustawione OK,
ale i tak nie ma to wpływu na reset.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek