Re: Chce kupić karte graficzną do Far Cry'a :)

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 00:23:40 MET DST

Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> wrote:

> Co do R9800Pro to przesadzasz troche z tymi upalami ;] Mialem takiego
> przez dlugi czas, podkreconego o wiele wyzej niz XT z zalozonym
> chlodzeniem Zalmana VF700 i radiatorami na pamieci, jakos specjalnie nie
> grzal sie z tym chlodzeniem.

            Hmmm - mialem R9800PRO z pamiecia 256 MB DDR2 i radiatorami ona niej
- karta grzala sie niemilosiernie - zarowno GPU, regulator napiecia i
strasznie goraca pamiec. Zuzywal pewnie tyle pradu co reszta komputera,
jeszcze kilka minut po wylaczeniu komputera czuc bylo reaka jak bije od
karty goraco, gdy CPU, northbridge itp. byl juz chlodny. Do tego ten
R9800PRO strasznie dawal w kosc zasilaczowi, przynajmniej na tamte czasy to
byl rekord, bo wspomniany GF6800GT, GF7800 czy teraz GF8800 pojawily sie
zdecydowanie pozniej.

> Teraz pewnie taki komplecik mozna kupic bardzo tanio, ja dawno temu dalem
> 350zl ;)

            Dalem 390 zl i to z drugiej reki.

> Ale szczerze mowiac to chyba rzeczywiscie lepiej jakby kupil cos nowszego
> w stylu 7300GT, bo nie ma sie co pchac w starocie.

            Tez mi sie tak wydaje.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl