Nowy Notebook

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 12:17:45 MET DST

Witam, rozglądam się za zakupem notebooka (multimedia, programowanie,
prezentacje, office) i mam kilka dylematów:
1. VISTA czy XP? -optuję za sprawdzonym XP, ale może sie myle
2. Panorama czy klasyka? -mysle o klasyce, ale jakie zalety oprocz glownej
wady (mniejsza wysokosc dla tekstow...itp) ma panoramiczny ekran?
3. Rozdzielczość 1280 czy wyższa? -im wyzsza rozdz tym mniejsze literki,
wiec najchetniej wzialbym 1024/786 -jak sobie radzic z malymi
literkami -systemowe wieksze czcionki nie do konca zdają wg mnie egzamin
4. matryca 15,4 cala czy wyzsza? -optuje az 15,4, wygodniej sie z nim
przemieszczac i chyba lzejszy :)
5. Bateria - jakie są max i min czasy pracy -podpowiedzcie prosze
6. Cena, nie odgrywa glownej roli, ale ma być rozsądna -myślę, ze nówka ok.
3 kPLN, a moze sie mylę :)

Wszytko wskazuje na to, ze bedzie to TOSHIBA, ale jaka to juz sęk :)
Pomóżcie wybrać tych parę opcji....
Oczekuję odp. od osób, które miały styczność z nie jednym sprzętem :)
Serdeczności