[OT] Re: ostateczna wersja komputera?

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 12:13:21 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnf9ehvr.5qt.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Feromon
>
> Nie.

Ale dlaczego?
Optimum to najwyższy/najniższy punkt na wykresie naszych potrzeb.
Optimum jest jedno.
Ale punktów nieoptymalnych jest wiele.
Ten który jest bliżej optymalnego jest bardziej optymalny od tego który leży
dalej.
Skoro punktów nieoptymalnych jest wiele to mogą być mniej lub bardziej
nieoptymalne.
Takie PRAWIE optymalne :))

Pozdrawiam
Feromon