Re: Nowy Notebook

Autor: macias <maciej3x5_at_oxygen.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 16:39:15 MET DST

> 1. VISTA czy XP? -optuję za sprawdzonym XP, ale może sie myle

xp

> 2. Panorama czy klasyka? -mysle o klasyce, ale jakie zalety oprocz glownej
> wady (mniejsza wysokosc dla tekstow...itp) ma panoramiczny ekran?

w tej chwili panorama to standard

> 3. Rozdzielczość 1280 czy wyższa? -im wyzsza rozdz tym mniejsze literki,
> wiec najchetniej wzialbym 1024/786 -jak sobie radzic z malymi
> literkami -systemowe wieksze czcionki nie do konca zdają wg mnie egzamin

przy mojej toshibie 15,4'' jest 1280x800 - jak dla mnie moze byc, zarowno
internet, office jak i filmy czy gry

> 4. matryca 15,4 cala czy wyzsza? -optuje az 15,4, wygodniej sie z nim
> przemieszczac i chyba lzejszy :)

nie wiekszy na pewno

> 5. Bateria - jakie są max i min czasy pracy -podpowiedzcie prosze

niestety jest to bolaczka laptopow - na standardowych pojedziesz 1-1,5h,
przy profilu oszczednym moze 2,5-3h, generalnie da sie na jednym ladowaniu
film obejrzec

> 6. Cena, nie odgrywa glownej roli, ale ma być rozsądna -myślę, ze nówka
> ok. 3 kPLN, a moze sie mylę :)

jak kupowany w pl bedzie problem, ja sprowadzilem z us A105 z coreduo
(t2050, 512ddr, i945, 80hdd, dvdrw,wifi,czytnik linii papilarnych itd) za
ok. 700$, dolozylem kostke 512 i gra jak ta lala