Re: Zasilacz nie wyrabia?

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 12:21:50 MET DST

Użytkownik "GAD" <zombie@USUN.lexpolonica.pl> napisał w wiadomości
news:f77b35$dra$1@opal.futuro.pl...
> Witam
>

> I teraz pytanie: czy mozliwe, ze zasilacz 400W nie wyrabia, czy jest z nim
> cos nie tak, czy jednak wina moze lezec po stronie reszty sprzetu? Bo
> troche mnie to zaczyna martwic, ze komputer byl idealny przez ok. 2
> miesiace i znowu zaczynaja sie dziwne problemy..

No siema.

Objawy wskazują, że masz zepsuty komputer ;)

Zobacz w tej kolejności:

1. Zasilacz - czy trzyma napięcia? Sprawdź sobie jakims programem np
speedfan ma taką opcję. A jakie napięcia są dobre to sobie wygooglaj bo ja
nie pamietam.

2. RAM - przetestuj to czyms, jak masz dwie kosci to wkladaj najpierw jedna
potem drugą i zobacz czy sie zawiesza, jak masz jedną to pozycz od kogos :)

3. Karta graficzna - włóż jakąś inną i popracuj troche i zobacz czy sie
zawiesza.

4. Temperatury na podzespołach sprawdź - najczęsciej radiatora nie dają na
chipset płyty głównej, a jak dają to jakiś badziewiasty.

Osobiście dwa razy miałem podobne problemy - raz to był faktycznie zasilacz,
a drugi to za ciepła karta graficzna.

Pozdrawiam.

M.