Re: Monitor

Autor: SebOLO <mrsebolo_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 19:18:21 MET DST

przymierzam się do zmiany monitora. Do tej pory byłem przekonany do jakiegoś
używanego 22" CRT z alledrogo, z powodu mojego z góry negatywnego
nastawienia do LCD. Jednak dzisiaj zobaczyłem to:

http://allegro.pl/item214254766_iiyama_e2200wsv_b1_5ms_gwarancja_36m_cy_faktura_.html

Pozwole podsumować sobie ten monitor jednym słowem: badziew...
Nie warto kupować CRT w tych czasach. Jak już to LCD, tylko coś porządnego.
Monitor to bardzo ważny element komputera nie warto oszczędzać 200zł by
kupić najtańszy badziew ala IIYAMA...

--
Seb