Monitor

Autor: Bartosz Browarski <bartosz.browarski_at_gmail.com>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 17:23:55 MET DST

Witajcie,

przymierzam się do zmiany monitora. Do tej pory byłem przekonany do jakiegoś używanego 22" CRT z alledrogo, z powodu mojego z góry negatywnego nastawienia do LCD. Jednak dzisiaj zobaczyłem to:

http://allegro.pl/item214254766_iiyama_e2200wsv_b1_5ms_gwarancja_36m_cy_faktura_.html

i ta cena sprawia, że zacząłem się zastanawiać... Napiszcie mi proszę, czy taki monitor nada się do grania? Jak to w końcu jest z tymi nienatywnymi rozdzielczościami, naprawdę tak tragicznie to wygląda? A jak ze smużeniem? Na co zwracać uwagę przy wyborze LCD?

Pozdrawiam

--
Bartosz Browarski <bartosz.browarski@gmail.com>