Re: ktorego liteona wybrac?

Autor: PiotrS <jakis_at_adres.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 19:23:06 MET DST

Artur pisze:
> witam,
> chce kupic czytnik i zastanawiam sie nad wyborem... w zasadzie
> zdecydowalem sie na liteona bo dobrze zwraca informacje o jakosci plyty
> (mam teraz combo, z ktorego jestem bardzo zadowolony ale zmienilem
> obudowe na czarna i nie pasuje kolorystycznie), nie wiem tylko czy kupno
> nagrywarki ma jakis sens, czy nie wziac samego czytnika... nie bede na
> pewno na nim nagrywal bo mam inna nagrywarke...
> moje priorytety to dobry odczyd DVD oraz cicha praca, do wyboru mam
> nastepujace modele:
>
> czytniki
> [...]

Czytniki DVD są dość niewiele tańsze od nagrywarki DVD więc na Twoim
miejscu zakupiłbym nagrywarkę. Poza tym jak kupować to na przyszłość
żeby było. Kiedyś będziesz chciał nagrać płytę DVD+-R, bo CD-R ma za
małą pojemność i co ?
Co do wyboru modelu to nie wiem, ale myślę że niewiele się będą różnić
od siebie - najwyżej wersją firmware'u no i szybkością odczytu/nagrywania.

Pzdr