Pytanie o notebooka - dysk twardy

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM__at_namyslow.net>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 00:06:28 MET DST

Mam notka z 120 Gb dyskiem i zastanawiam się jak to go podzielić.
Noteok to ThinkPad T60 z preinstalowanym XP na recovery.
Jak podzielić dysk i ew. zainstalować samodzielnie samego XP - bez tych
wszystkich dodatków.
Czy z 5 płytek recovery mozna wyodrębnić i użyć Windowsa z serialem ze spodu
kompa? Tak aby podczas instalacji podzielić dysk (najlepiej ni e tracąc
całkiem tej ukrytej recovery).
Przeszukałem gogle i nic konkretnego nie znalazłem. Wszyscy używają PQMagica
albo innego softu na żywym systemie dzieląc go już "po".

--
Mariusz