Re: Pytanie o notebooka - dysk twardy

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 19:59:06 MET DST

> Jak podzielić dysk i ew. zainstalować samodzielnie samego XP - bez tych
> wszystkich dodatków.

sciagnij cichyboot wypal plytke tam masz bootujacego PQ.
startujesz z tej plyty dzielisz sobie dysk na partycje(partycja recoovery
bym sie nie przejmowal, jak ci nie zalezy to ja usun, jak ja chcesz to sobie
zrob plytki(niewiem ile ich T60 potrzebuje) do przywracania stanu
fabrycznego i schowaj w szufladzie:)
a pozniej instaluj normalnie XP z jakiejs plyty(pozycz od kolegi, sciagnij z
netu jaka kolwiek byle zgodna z wersja do jakiej masz serial (home to home,
prof to prof)
pozniej ze strony lenovo sciagnij programik software update i nim sciagnij
wszystkie potrzebne sterowniki i soft jaki chcesz(odznacz sobie to co
potrzebujesz)

--
pzdr
piotrek