Re: Pytanie o notebooka - dysk twardy

Autor: fuger <fuger_kasuj_at_onet.eu>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 11:49:53 MET DST

"Mariusz" <mk_NOSPAM_@namyslow.net> wrote in
news:f6rn7b$1fv$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Mam notka z 120 Gb dyskiem i zastanawiam się jak to go podzielić.
> Noteok to ThinkPad T60 z preinstalowanym XP na recovery.
> Jak podzielić dysk i ew. zainstalować samodzielnie samego XP - bez
> tych wszystkich dodatków.
> Czy z 5 płytek recovery mozna wyodrębnić i użyć Windowsa z serialem ze
> spodu kompa? Tak aby podczas instalacji podzielić dysk (najlepiej ni e
> tracąc całkiem tej ukrytej recovery).
> Przeszukałem gogle i nic konkretnego nie znalazłem. Wszyscy używają
> PQMagica albo innego softu na żywym systemie dzieląc go już "po".

Możliwe,że masz zrzucony katalog I386 na dysku C. Potrzebujesz
pozostałych plików płyty instalacyjnej (Prof lub HE, zależy jakiego masz
XP-ka). Obraz boot sktora i instrukcję jak wypalić znajdziesz tu:
http://www.tacktech.com/Software.cfm
Potrzebna jes pełna wersja Nero 5 lub 6.
Ale to nie zadziała jeśli masz dysk SATA i nie można w biosie właczyć
emulacji IDE.
Znalazłem stronę gdzie piszą jak zintegrować sterowniki sata z instalką
XP-ka. Ale nie miałem potrzeby wypróbowywać i nie wiem czy to działa.
http://driverpacks.net/

--
fuger