Re: Pytanie o notebooka - dysk twardy

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 01:16:21 MET DST

On 9 Lip, 00:06, "Mariusz" <mk_NOSP...@namyslow.net> wrote:
> Mam notka z 120 Gb dyskiem i zastanawiam się jak to go podzielić.
> Noteok to ThinkPad T60 z preinstalowanym XP na recovery.
> Jak podzielić dysk i ew. zainstalować samodzielnie samego XP - bez tych
> wszystkich dodatków.
> Czy z 5 płytek recovery mozna wyodrębnić i użyć Windowsa z serialem ze spodu
> kompa? Tak aby podczas instalacji podzielić dysk (najlepiej ni e tracąc
> całkiem tej ukrytej recovery).
> Przeszukałem gogle i nic konkretnego nie znalazłem. Wszyscy używają PQMagica
> albo innego softu na żywym systemie dzieląc go już "po".

> [...]

Policz ile potrzebujesz na system plus potrzebne aplikacje. Mnie
wystarcza 5 gigabajtow czyli tworze partycje systemowa primary 8
gigabajtow (to c:).Np pq magiciem, zeby była gotowa. Windows XP,
sterowniki i programy instaluje od nowa podajac serial z naklejki.
Reszta na pierdoly i to co musi sie ostac po backupie czyli wlasna
tworczosc (to d:) minus recovery (nastepna partycja), ktore chcesz
zostawic (nie wiem po co). Z systemowej robie skompresowany backup na
bootujacym DVD programem pq image control (program zapisuje na DVD
razem backupem, zeby go latwo odtworzyc).
Ale to chyba NTG.