Taktowania pamieci - pogubilem sie.

Autor: spdk <mike_at_suck.my.dick.com>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 22:04:58 MET DST

Hej!

Gdzie w sieci znajde lopatologicznie wytlumaczone taktowania pamieci vs.
taktowania magistral nowych procesorow? W przypadku ddr to bylo latwe,
procki byly np. 133, ddr byly 266.

Teraz nie wiem co sie dzieje, planuje tania platforme na am2 (zarowno
plyta jak i procek sporo ponizej 300zl) i za cholere nie wiem jakie
pamieci dobrac. W czestotliwosciach taktowania procesora napisano
9,5x400 mhz. Ale w odpowiadajacym mu C2D jest juz costam x 800mhz. A
pamieci wklada sie te same... Pls o rozjasnienie jakie pamieci sa mi
potrzebne :-) Czy w przypadku procesora a64x2* bedzie jakas odczuwalna
roznica miedzy modulami 533 a 800? Chodzi o zestaw dualowy 2x1gb.

Also, szukalem na tomshardware i na benchmark.pl jakiegos najswiezszego
porownania tanich kart graficznych i nie znajduje nic co ujmowaloby
8500gt, 8600gt i 2600pro/xt w jednym tescie "kart w okolicach 400-500
zl" - czy jeszcze nie ma takiego testu? Za wczesnie na to?

Dzieki za odp. i sorry za przydlugiego posta.

*konkretnie chodzi o AMD Athlon 64 X2 3600+ BOX (Socket AM2, 65W) na
Brisbane (65nm)

--
pozdrawiam, Michal (czasem zwany spodkiem).
__________X360GT: when first seen___________