Re: Hyper-Threading c2d i problemy z programami

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 23:27:06 MET DST

> Jeśli chcesz używać tego "reg-cleanera" o którym myślę, to powinieneś
> sobie odpuścić. Jest niekompatybilny nie tylko z wielordzeniowcami,
> ale także z obecnymi systemami operacyjnymi. Dodatkowo nawet gdyby
> działał poprawnie, to zysk z jego "czyszczenia" jest praktycznie
> zerowy. Nie te czasy, kiedy rejestr zajmował pół pamięci.

Zmylilo mnie to, ze autor programu pisze w helpie, że program jest 100%
kompatybilny z Vista. Zrozumialem, że odpalenie Visty na procesorze 2-rdzeniowym
to jest wlaśnie normalna rzecz. Wlaśnie badalem w Viście a potem w Xp na c2d.
I wydawalo mi się że to wina Visty a nie c2d.
Już mam następcę i jakoś przeboleję.