Re: Hyper-Threading c2d i problemy z programami

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 23:17:41 MET DST

"Gil" <gilboaWYTNIJTO@op.pl> wrote in message
news:6a56.00000010.468ff99f@newsgate.onet.pl...
> Dos da się odpalić ale nie mialem nowej plyty od 4-lat. Tam napędy IDE
> ustrawialo się z biosa w żądany tryb ata 33/66 albo 100 i stąd to glupie
> przyzwyczajenia. Oczywiscie masz racje.
I dalej tak jest, po prostu niedokładnie przejrzałeś opcje biosu.

Jeśli chcesz używać tego "reg-cleanera" o którym myślę, to powinieneś
sobie odpuścić. Jest niekompatybilny nie tylko z wielordzeniowcami,
ale także z obecnymi systemami operacyjnymi. Dodatkowo nawet gdyby
działał poprawnie, to zysk z jego "czyszczenia" jest praktycznie
zerowy. Nie te czasy, kiedy rejestr zajmował pół pamięci.