Re: Pamiec Dual Channel

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 23:30:41 MET DST

On 7 Lip, 22:22, "goto" <goNOzwe...@AMgazeta.pl> wrote:
> Witam,
>
> Mam laptopa (Lenovo, seria X, Centrino Duo 1,4 GHz Low Voltage) fabrycznie
> wyposazonego w 1 GB (2x512) ramu DDR2 667 mhz. Poniewaz komputer pracuje pod
> kontrola Win Vista Business 1GB ramu to stanowczo za malo.... i tutaj mam
> dylemat: moge kupic za niewiele ponad 300 zl dwie kosci 1GB i cieszyc sie
> dwoma GB ramu w Dual Channel . Moge za okolo 400 zl kupic jedna kosc 2GB i
> na razie miec 2,5 GB (2GB+512MB) ale bez Duala z perspektywa dokupienia
> drugiej kosci za pare miesiecy i cieszenia sie 4GB Duala.

> [...]

Kup jeden modul, za to maksymalnie wykorzystujacy mozliwosci
komputera, a wiec 2G 667 z swietlana perespektywa na nastepny taki.
Wydajnosc notebooka spadnie co prawda az o 1-2%, ale mysle wieksza
ilosc pamieci okaze sie tu istotniejsza i jakos sie przemeczysz do
czasu drugiego modulu. Kup cos konktretnegoo, zebys nie mial klopotow
z dokupienie identycznego za jakis czas.