Re: Edycja systemu plikow

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 23:30:12 MET DST

Dnia 07-07-2007 o 22:38:10 <mmiszczuk@gmail.com> napisał(a):

> Witam. Jakim programem pod dosa moge edytowac system plikow na
> partycji. Wlasnie system sie rozjechal. Nie interesuje mnie format, bo
> rozjechaly sie wszystkie partycje na dysku. W hiren's boot program o
> nazwie "Acronis Disk Director" widzi interesujaca mnie partycje jako
> FS:FAT16 Partition: 0x7 (NTFS, HPFS). File system: Fat16. reszta
> programow z plyty widzi ja jako NTFS/HPFS). Bardzo bylbym wdzieczny za
> wszelka pomoc.

W jaki sposób to się stało, co się dzieje, gdy próbujesz uruchomić system
zainstalowany na tym dysku, jakie komunikaty są na ekranie? Ja w razie
problemów z dyskiem próbowałbym uruchomić system live cd, BartPE, UBCD4win
i zobaczyć, co widać na dysku, ewentualnie urzyć jakiegos narzędzia z tej
płytki do naprawy. Hiren's boot ma zdaje sie tez dużo narzędzi.

--
Pozdrawiam. Janusz.