Re: Hyper-Threading c2d i problemy z programami

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 22:37:52 MET DST

> Jak płyta z nowej dostawy to zazwyczaj ma już fabrycznie wpisany nowy bios.
> Taka ocena zazwyczaj oznacza, że użytkownik nie dorósł :) do opanowania
> możliwości tej płyty.
> Tzn. nie da się odpalić dosu ? Chyba da się. A pod dosem domyślnym trybem
> pracy napędów PATA jest właśnie PIO.

U mnie byl stary bios. Po flashu bylo OK.
Dos da się odpalić ale nie mialem nowej plyty od 4-lat. Tam napędy IDE
ustrawialo się z biosa w żądany tryb ata 33/66 albo 100 i stąd to glupie
przyzwyczajenia. Oczywiscie masz racje.
To jest zresztą mój pierwszy ABIT. Przedem byl Gigabyte - doskonaly, pracuje do
dziś i nic mu nie spuchlo. Zresztą ustawienia BIOSu - pomijając OC/UGuru byly
jakby bogatsze - po wciśnięciu F1
Kupilem do tego Vista Premium ale parę programów nie dzialalo. Np ten
reg-cleaner, z którym bylem zżyty "od kolan" aby nie powiedzieć od malego.
Glównie takich, na które wydalem pieniądze. Np Pinnacle Studio 9.3. Inne bym
przebolal. Trudno teraz wydać następne 300 zl na nowego Pinnacla. Lepiej wrócić
do starego legalnego XP.
Sam system nie jest zly ale brak kompatybilności ze starszymi programami
kupionymi za cięzkie pieniadze to gol do wlasnej bramki.