Re: Kontroler PCI

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 22:42:12 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:f6oslp$bvv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Aha, "TP SA Dezerterzy" mogą coś na ten temat powiedzieć ;-) Niektórzy,
> czekając w nieskończoność na podłączenie do Netii, w akcie desperacji
> pchali
> kilkusetmegabajtowe grafiki modemem.

No w takiej sytuacji to jednak warto poszukac całodobowej kafejki
internetowej w najbliższej okolicy (albo i w trochę :) dalszej, zalezy ile
tych MB-ów trzeba przepchać).

> Nawet nie chodzi o te parę groszy, tylko o skuteczność takiego wyłączenia
> zwolnienia zajmowanych zasobów. I co do tego mam wątpliwości, nawet w
> przypadku urządzeń zintegrowanych z płytą. Bo skoro takie "wyłączone"
> urządzenie usunie się z listy w MU, to zazwyczaj przy najbliższej okazji
> pojawia się tam znowu, czyli żyje i bruździ na jakichś liniach adresowych.
>
> JoteR

Używam tej funkcji i skutecznośc jest 100% :). Mam 2 karty dżwiękowe
(zintegrowany Realtek 888 i SB Live na PCI), rzadko potrzebuję obu naraz,
więc najczęsciej albo jedna, albo druga jest wyłączona. Jeszcze nigdy żadna
tak "sama z siebie" się nie włączyła :)
BTW urządzenie po wyłączenie w windows nie znika z MU tylko dostaje czerwony
wykrzykniczek że jest wyłączone.