Edycja systemu plikow

Autor: <mmiszczuk_at_gmail.com>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 22:38:10 MET DST

Witam. Jakim programem pod dosa moge edytowac system plikow na
partycji. Wlasnie system sie rozjechal. Nie interesuje mnie format, bo
rozjechaly sie wszystkie partycje na dysku. W hiren's boot program o
nazwie "Acronis Disk Director" widzi interesujaca mnie partycje jako
FS:FAT16 Partition: 0x7 (NTFS, HPFS). File system: Fat16. reszta
programow z plyty widzi ja jako NTFS/HPFS). Bardzo bylbym wdzieczny za
wszelka pomoc.