Re: Gwarancja

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 15:43:27 MET DST

"wiktor" <invalid@invalid.pl.invalid> wrote in message
news:1502c5qqbdqes$.11n87jbcjdesl.dlg@40tude.net...

> Zacytuj fragment ustawy, który mówi o tych 14 dniach na naprawę/wymianę.
> Ostatnio, gdy sprawdzałem było 14 dni, ale na _ustosunkowanie się_ do
> reklamacji. Ustawa milczy na temat terminu naprawy/wymiany.

Masz racje ustosunkowanie sie. Czyli musza od razu zadeklarowac
wymiane/naprawa, ktora to ma byc wykonana niezwlocznie. I tu juz wchodzimy w
grzaska kwestie orzecznictwa i roznych aturytetow, ale wiekszosc opinii
sprowadza do tego, ze jesli firma zbywa klienta przez pare dni, to juz to
jest "zwlocznie".
Przepraszam za uproszczenie tematu. Z doswiadczenia jednak dodam, ze jesli
klient swiadomy jest swoich praw to w 99% przypadkow firma idzie mu na reke,
bo ma za duzo do stracenia a za malo do ugrania - czyt: odbije to sobie na
pozostalych jeleniach nieswiadomych swoich praw, ktorych jest zdecydowana
wiekszosc.

J.