Re: Gwarancja

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 10:41:20 MET DST

"Romek" <rkrainski@fnet.pl> wrote in message
news:1l5shhrvxdwn1.1rvej0t0kbily$.dlg@40tude.net...
> Witam!
>
> Przepraszam jeśli ntg, ale nie wiem gdzie szukać. Chcę kupić notebooka. Ma
> on dwa gniazda pamięci wyposażone fabrycznie w 2 x 512 MB. Czy jeśli
> dokonam wymiany na 2 x 1GB (firma w której kupuję może mi to wymienić za
> dopłatą) mogę mieć kłopoty z ewentualną późniejszą realizacją gwarancji w
> serwisie? Czy to zależy od firmy? Mnie chodzi albo o HP albo o Toshibę.
> Pozdrawiam

Jak najbardziej TG :)
Mozesz wymieniac, gniazdo RAM jest opisane jako "dostepne dla uzytkownika".
Moze sie to wiazac tylko z tym, ze jesli cos nie bedzie dzialalo i bedzie to
zwiazane z pamiecia albo wspolpraca z pamieciami, to sie wypna. Druga uwaga:
jakbys oddawal do gwarancji to musisz na formularzu opisac zmiany w
konfiguracji, najlepiej nr seryjne modulow pamieci. Nie chcialbys chyba
oddac kompa z 2x 1GB a odebrac z 2 x 512MB ;)
Btw jestem w podobnej sytuacji, planuje kupic laptopa, bedzie mial jak
wszystkie 2x 512MB i zastanawiam sie czy wymieniac na 2x1GB czy na 2GB +
512MB.

J.