Re: OVERLOAD czyli problem z UPS

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 15:39:03 MET DST

>Co do EVERA, to ten UPS do najtańszych nie należy. W serwisie
>wyjaśnili, że zasilacze Chifeteca mają / tworzą jakieś krótkotrwałem
>obciążenia (nawet podczas zasilania z sieci) które są / mogą być
>interpretowane jako zwarcia przez czułą na to elektronikę UPSa.

to jakąś wyjątkowo dupną elektronikę mają. każdy zasilacz impulsowy pobiera
odkształcony prąd i chiftec nie jest wyjątkiem mój miernik wykazał 1,31 A
rms i 3,3A w peaku więc nic specjalnego to nie jest.

PS to jak bym chciał kupić UPSa to jaki trzeba kupić żeby działał? zasilacz
chiftec 360W AFC i minimum 300W