Re: Gwarancja

Autor: wiktor <invalid_at_invalid.pl.invalid>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 13:22:21 MET DST
Message-ID: <1502c5qqbdqes$.11n87jbcjdesl.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Wed, 4 Jul 2007 11:36:56 +0200, Janusz Morkowski napisał(a):

> "Romek" <rkrainski@fnet.pl> wrote in message
> news:4tao6o0lj89e$.8aovu7ktm2zv.dlg@40tude.net...
>> Dnia Wed, 4 Jul 2007 10:43:42 +0200, Janusz Morkowski napisał(a):
>>
>>> To zalezy od tego czy Romek kupuje na firme czy jako osoba prywatna.
>>
>> jako osoba prywatna w sklepie internetowym zdecydowanie poza miejscem
>> zamieszkania.
>> Mnie chodzi o to czy ewentualne wysłanie sprzętu do naprawy w ramach
>> gwarancji z kośćmi nie fabrycznymi nie spowoduje kłopotów.
>>
> JEzeli kupujesz jako osoba prywatna to nie wysylaj na gwarancji tylko w
> ramach odpowiedzialnosci sprzedawcy z tytulu niezgodnosci z umowa. Wtedy
> odsylasz do sprzedawcy (a nie szukasz przedstawicieli producenta), i maja
> ustawowy termin 14 dni kalendarzowych na naprawe/wymiane, jesli nie dadza
> rady to musza oddac pieniadze.

Zacytuj fragment ustawy, który mówi o tych 14 dniach na naprawę/wymianę.
Ostatnio, gdy sprawdzałem było 14 dni, ale na _ustosunkowanie się_ do
reklamacji. Ustawa milczy na temat terminu naprawy/wymiany.
Received on Wed Jul 4 13:25:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jul 2007 - 13:51:03 MET DST