Re: Gwarancja

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 15:45:06 MET DST

"Romek" <rkrainski@fnet.pl> wrote in message
news:17lp79c2jdpdn$.lzzpxo7yj027.dlg@40tude.net...

> Rozumiem, że w wypadku sklepu gdzie kupuję jest on również zobowiązany w
> odpowiedniej dokumentacji do podania danych o zmianach w zainstalowanej
> pamięci i podaniu jej numerów.

Jesli sklep oferuje Tobie "usluge rozbudowy pamieci" to tak jest. Natomiast
Vobis obchodzi to tak, ze po prostu sprzedaja dodatkowa kostke jako osobny
produkt. W ten sposob nawet jak ja Tobie zamontuja to de jure kupiles osobno
komputer i osobno kostke RAM, mimo ze de facto wyszedles po prostu z
komputerem.

J.