ThinkPad 560X - bateria i zatrzask od matrycy

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 14:15:06 MET DST

Dostałem wspomniany komputerek i mam dwa pytania:

1. Bateria - nie działa, tzn. nie trzyma ani chwili. Gdy komputer jest
włączony miga dioda przy obrazku baterii, we właściwościach cały czas
jest 0% i "ładowanie". Co może być grane i co powinienem jeszcze
sprawdzić, ustalić?

2. Brakuje zatrzasku od zamykania matrycy, tzn przy matrycy jest taki
"ząbek", brakuje czegoś co pełniło funkcję "zamka" przy klawiaturze. Da
się to kupić lub dorobić własnoręcznie?