Re: Dlaczemu tak się dzieje?

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 14:14:13 MET DST

Użytkownik "XWindowsMen" <xwindowsmen@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1179745249.639771.173540@n15g2000prd.googlegroups.com...
Witam.
Celeron 3GHz, 512RAM'u, DVD, HDD 80GB, GeForce 5500... i to wszystko
 ciągnie Modecom 300... nie za mały być może? Ale do tej pory COMP
 działał... teraz piszę z Slax LiveCD i też hula. Ale czy może
poważnie
 nie zastanowaić się nad większym zasilaczem? Dziwi mnie bo COMP bądź
 co bądź składak ale jakaś firma go składała i nie mogę uwierzyć że
tu
 tylko 300W wrzucili w ten zestaw 0_0 - a może ja się mylę?
Pytam bo nie moge przejsc przez instalator XP... w pewnym momencie gdy
ładuje sterowniki klawiatury... HDD się zatrzymuje a caly comp się
wylacza. Robie test MemTestem i po ok~5-15sec. to samo - comp się
wyłącza. Co mi poradzicie? Pozdrawiam.

Moze po prostu uwalone chlodzenie? Mialem przypadek swego czasu, gdy
klientka mi przyniosla COMPa z P4 i twierdzila, ze sie albo notorycznie
wylacza, albo chodzi wolniej od P60... Gdy zdjalem obudowe, to sie
przezegnalem-radiator po prostu sobie dyndal... Chwytaki byly klejone itd...

Mozliwe, ze i u Ciebie cos z chlodzeniem jest nie tak... Nie twierdze, ze
tez radiator dynda, ale moze za slaby wiatrak, albo cos w tym stylu...

Podejzewam tez, ze jakis podzespol u Ciebie sie sypie, ale to juz trzeba
bylo by organoleptycznie stwierdzac...

Co do zasilacza kiedys mialem tez ModeComa 350W i ciagnal jeszcze bardziej
pradozerna konfiguracje i spokojnie dawal rade...

Pozdrawiam,
Michal Krowicki