Wybór nagrywarki DVD.

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 00:57:53 MET DST

Witam.

Jako, że mój Liteon jakiś czas temu zaczął mocno zawodzić przy nagrywaniu
płyt, a ostatnio nawet zaczął przyklejać płyty do stopki (płyta, jak już
uda się wyciągnąć, jest upaćkana klejem w miejscu, gdzie stopka ją podnosi),
postanowiłem kupić nową nagrywarkę. I tu jest problem - nie mam pojęcia
jaką. :) Po lekturze na temat technologii LS i LF doszedłem do wniosku,
że wolę LightScribe. I co wybrać - znowu LiteOn, czy może LG? A może
coś innego? Pomocy. :)

--
Pozdrawiam
  __