Re: pecet domowy kontra profesjonalny

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 01:12:21 MET DST

Użytkownik "fiodor" <fiodor@post.pl> napisał w wiadomości
news:4650CC59.38B4DEFE@post.pl...

> a ten informatyk na nim pracuje?
> jesli tak: podstawowy blad, dlaczego on nie podal konfiguracji
> jaka chce?
> jesli nie: sprawy wewnetrzne nie powinny go
> interesowac i dziwne ze znajoma wogole
> z nim na ten temat rozmawiala, ja bym ja zwolnil

Tamten informatyk nie dotyka tego systemu, tylko przyszedł i się wymądrzał.
Jest z nią na przyjacielskiej stopie. A dowartościowując swoje ego
jednocześnie
robi mi kłopot, bo jak mam wytłumaczyć kobiecie, że on ma rację, ale nie do
końca?
Bo on jest z dużej, bogatej firmy, zatrudniającej ludzi za taka kasę, że
głowa mała.
To nie moja półka. Ale też tani komputer może mieć "porównywalną" wydajność,
tak jak mój polonez też wyciąga 170 km/h. A raczej wyciągał jak miał kilka
lat.

Więc chciałbym zebrać argumenty, ale z profesjonalnymi systemami nie miałem
do czynienia,
więc szukam pomocy tutaj. Jeśli kobiety nie przekonam - a to Ona decyduje o
sprzęcie od strony
finansowej - to rzeczywiście powiem żeby on powiedział co miał na myśli, a
ja się dostosuję.
Nie chodzi tu o moje ambicje tylko o sprawne działanie sprzętu. Obsługują go
same kobiety więc musi być
NIEZAWODNY ze wszystkich stron....

Feromon