Re: Wybór nagrywarki DVD.

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 10:38:53 MET DST

Był 21 maj (poniedziałek), gdy o godzinie 0:57 *.Peeter* w pocie czoła
naskrobał(a):

> I tu jest problem - nie mam pojęcia
> jaką. :) Po lekturze na temat technologii LS i LF doszedłem do wniosku,
> że wolę LightScribe. I co wybrać - znowu LiteOn, czy może LG? A może
> coś innego? Pomocy. :)
Właściwie to nie ma ciekawego wyboru z LS: cokolwiek kupisz będzie to
przeciętna nagrywarka. LiteOn ma przedpotopowy mechanizm wysuwania tacki
- możesz od razu go odrzucić. Wybór LG, Samsunga lub HP (podobno to OEM
LiteOn-a, ale tacka wysuwa się dużo ciszej) będzie optymalnym wyborem do
domowych zastosowań.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2007-05-21 10:34:07