Re: Wybór nagrywarki DVD.

Autor: grussgott <raster_at_chello.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 06:50:30 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f2qk26$2eu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Jako, że mój Liteon jakiś czas temu zaczął mocno zawodzić przy nagrywaniu
> płyt, a ostatnio nawet zaczął przyklejać płyty do stopki (płyta, jak już
> uda się wyciągnąć, jest upaćkana klejem w miejscu, gdzie stopka ją
> podnosi),
> postanowiłem kupić nową nagrywarkę. I tu jest problem - nie mam pojęcia
> jaką. :) Po lekturze na temat technologii LS i LF doszedłem do wniosku,
> że wolę LightScribe. I co wybrać - znowu LiteOn, czy może LG? A może
> coś innego? Pomocy. :)

dwie wymienione firmy ja po swoich doswiadczeniach omijalbym
szerokim lukiem ... kiedys benq byly dobre i tanie ale ta firma zdaje
sie konczy sie obecnie ;-) ... sprawdz sobie samsungi oem jesli
szukasz czegos taniego i dobrego ... a poza tym od gornej polki
przy obecnych cenach dzieli cie z reguly jakies 30-40 zl ... warto
skapic ?