Re: Wybór nagrywarki DVD.

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 11:55:09 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f2qk26$2eu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Jako, że mój Liteon jakiś czas temu zaczął mocno zawodzić przy nagrywaniu
> płyt, a ostatnio nawet zaczął przyklejać płyty do stopki (płyta, jak już
> uda się wyciągnąć, jest upaćkana klejem w miejscu, gdzie stopka ją
podnosi),
> postanowiłem kupić nową nagrywarkę. I tu jest problem - nie mam pojęcia
> jaką. :) Po lekturze na temat technologii LS i LF doszedłem do wniosku,
> że wolę LightScribe. I co wybrać - znowu LiteOn, czy może LG? A może
> coś innego? Pomocy. :)

U mnie też przedwczoraj chyba padł Liteon LDW-411S. Mało w sumie używany.
Odczytuje, niby nagrywa, ale jak kończy nagrywanie i pojawia się Lead-in i
Lead-out to przy Idle chodzi długo. Ślad nagrania niby jest, ale to może
też być z tego powodu, że nie nastąpiło wykasowanie poprzedniego nagrania.
Jak dogrywam plik to skończy nagrywanie, ale pliku na płycie nie ma. Być
może to wina płyt Emtec CD-RW, bo teraz wziąłem Akoss CD-RW i 2 razy nagrało
się ? Laser się kończy ? Też mam dylemat co kupic.

neelix

neelix