Re: Monitor CRT 21" ?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 12:30:19 MET DST

"Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:093a.00000051.462f25da@newsgate.onet.pl...

> Nie zrozumiales pytania. Nie pytalem sie o to czy wiekszy jest lepszy,
> bo jest.
> Jednak cena jest nieproporcjonalna do tego jednego cala:

zrozumialem dobrze, jesli chodzilo ci o cos innego to po prostu zle
sformulowales pytanie, poza tym rozpoczynasz dyskusje czy jeden cal
warty jest doplaty - twoim zdaniem nie, moim tak.

> Za jeden cal trzeba dolozyc drugie tyle (przy zalozeniu ze
> 21cali -85zl a 22cale
> 185) a jesli liczyc inaczej to i tak za jeden cal trzeba by dolozyc
> dodatkowe
> 30% (100zl wiecej).
>
> Po tym nudnym wyjasnieniu powtorze pytanie:
> Czy oplaca sie kupowanie 22cali (przy zalozeniu uzywania go do gier,
> filmow,
> telewizji, pisania)?

moim zdaniem tak i pisze to z autopsji, cierpie na permanetny brak
powierzchni ekranu mimo pracy w rozdzielczosci 2016x1512 na jednym
monitorze i 1920x1440 na drugim

> PS.Wiem, zawsze lepiej wiekszy niz mniejszy szczegolnie jesli portfel
> wytrzyma. Ale do zastosowan typu gry, telewizja, filmy (tez HD) nie
> trzeba super
> jakosci i wystarczy _byle_jaki_ duzy monitor bo one i tak sa extra pod
> wzgledem
> jakosciowym w porownaniu do 15, 17,19-tek.

moim zdaniem warto doplacic ale decyzje podejmuje kupujacy i ja tylko
sugerowalem by rozwazyl taka ewentulanosc - rzadko ktos decyduje sie na
monitor CRT o tej przekatnej - czy powodem jest czasem slepe podazanie
za lansem na LCD czy czasem rzeczywisty brak miejsca na tak duzy monitor
(monitor o malym kacie odchylania czyli malych znieksztalceniach
geometrycznych ma po prostu dluga szyjke kinieskopu i zajmuje duzo
miejsca) tak czy siak ktos kto swiadomi decyduje sie na 21 powinien
przynajmniej rozwazyc 22 cale