Re: no i polecialy ceny c2duo

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 12:37:18 MET DST

Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:f0n69i$fq0$1@achot.icm.edu.pl...

> Najtańsze modele C2D nie mają sprzętowej wirtualizacji

przepraszam, to co powyżej pojawia się na grupie często, to już niemal jak
mantra jest.

proszę wyjaśnić, kto (jaki użytkownik) i kiedy odczuje brak owej tajemniczej
(dla mnie) wirtualizacji?

co to jest, czego mi zabraknie, jeśli kupię c2d 4300 lub podobny procesor?

ja nie pracuję "na komputerze", siaduję przy nim, by sprawdzić pocztę,
obejrzeć film, po-gg-adać, napisać w wordzie, ew. raz w mcu coś w exelu czy
power poincie zrobić, włączone są oe, ie, dwa komunikatory, muzyka gra,
antywirus i firewall - czy jako zwykły użytkownik, amator, będę płakał z
powodu braku wirtualizacji?