Re: Monitor CRT 21" ?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 11:56:43 MET DST

> "Lukasz Sczygiel" <Lukasz.Sczygiel@gmail.com> wrote in message
>
> Masz jakies uzasadnienie na te 22 cale?
> 21 calowe stoja po okolo 150zl a 22 to tak na oko drugie tyle.
>
> tak, jak kupuje klocka CRT to w rzeczywistosci jego pole robocze jest ok
> 2 cali mniejsze - efektywna powierzchnia ekranu jest porownywalna dla 21
> z 19 calowym LCD. Jesli moge za niewiele wieksze pieniadze a przy tych
> cenach monitorow nie sa to znaczaco wieksze kwoty kupic cos co da mi
> efektywna powierzchnie 20' to dlaczego mam nie kupic???

Nie zrozumiales pytania. Nie pytalem sie o to czy wiekszy jest lepszy, bo jest.
Jednak cena jest nieproporcjonalna do tego jednego cala:

Kategoria allegro Allegro &#8250; Komputery &#8250; Obraz i grafika &#8250; Monitory &#8250; Monitory
CRT &#8250; 21 cali Zawezenie do slaska (chce odebrac osobiscie) najtanszy za 85
najdrozszy (akceptowalny) 350. Srednia (na oko) troche ponizej 200zl

W kategorii 22 cale i wieksze
najtanszy 185, najdrozszy 450. Srednia na oko 300-350zl.

Za jeden cal trzeba dolozyc drugie tyle (przy zalozeniu ze 21cali -85zl a 22cale
185) a jesli liczyc inaczej to i tak za jeden cal trzeba by dolozyc dodatkowe
30% (100zl wiecej).

Po tym nudnym wyjasnieniu powtorze pytanie:
Czy oplaca sie kupowanie 22cali (przy zalozeniu uzywania go do gier, filmow,
telewizji, pisania)?

PS.Wiem, zawsze lepiej wiekszy niz mniejszy szczegolnie jesli portfel to
wytrzyma. Ale do zastosowan typu gry, telewizja, filmy (tez HD) nie trzeba super
jakosci i wystarczy _byle_jaki_ duzy monitor bo one i tak sa extra pod wzgledem
jakosciowym w porownaniu do 15, 17,19-tek.

--
Pozdrawiam
Lukasz Sczygiel