Re: Monitor CRT 21"?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 12:27:05 MET DST

Użytkownik "KK" <jda@op.pl> napisał w wiadomości
news:1177417359.383841.87230@r35g2000prh.googlegroups.com...
> Witam. Mam pytanie jak wygląda teraz dostępność tego typu sprzętu i w
> jakich mniej więcej chodzi cenach. Czy warto kupować taki sprzęt czy
> postawić na LCD (gabaryty nie mają znaczenia - liczy się cena). Dodam
> ze nie jestem grafikiem czy projektantem i monitor bedzie sluzyl do
> normalnych zastosowan.

Do normalnych zastosowan to se kup LCD. Nie napisałes ile godzin mniej
wiecej dziennie spedzasz przed kompem.
Monitor nie musi byc z najwyzszej polki, skoro nie jestes grafikiem czy
projektantem, zwlascza jesli np. przed kompem spedzasz godzine dziennie,
pracujac w dokumentach worda :)
Jesli dluzej patrzysz w monitor byc moze warto zainwestowac troche wiecej w
monitor LCD (lepsze podswietlenie, inna matryca niz tania TN).
Kineskopowe monitory pozostaly tylko profesjonalne (wlasnie np. dla
grafikow) i takiego chyba nie chcesz kupowac (ceny powyzej 2000 zl).

--
rb