Re: Monitor CRT 21" ?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 13:12:37 MET DST

> "Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message

> zrozumialem dobrze, jesli chodzilo ci o cos innego to po prostu zle
> sformulowales pytanie, poza tym rozpoczynasz dyskusje czy jeden cal
> warty jest doplaty - twoim zdaniem nie, moim tak.

"i kup od razu 22 cale" bez wyjasnienia. Nie mam zamiaru sie czepiac. Zapytalem
bo moze wiesz o czyms waznym czego ja nie wiem.

> moim zdaniem tak i pisze to z autopsji, cierpie na permanetny brak
> powierzchni ekranu mimo pracy w rozdzielczosci 2016x1512 na jednym
> monitorze i 1920x1440 na drugim

O gustach sie nie dyskutuje:) Ostatnio pisuje sobie w delphi na 800x600 bez
myszy i daje sie :)

> rzadko ktos decyduje sie na
> monitor CRT o tej przekatnej -

Tez zauwazylem. Te ceny naprawde bija w oczy. Dziwne ze nie sa rozchwytane.

> czy powodem jest czasem slepe podazanie
> za lansem na LCD czy czasem rzeczywisty brak miejsca na tak duzy monitor
> (monitor o malym kacie odchylania czyli malych znieksztalceniach
> geometrycznych ma po prostu dluga szyjke kinieskopu i zajmuje duzo
> miejsca) tak czy siak ktos kto swiadomi decyduje sie na 21 powinien
> przynajmniej rozwazyc 22 cale

Zgadza sie. Sam rozwazam ale raczej skusze sie na sredni (cenowo) 21 calowy model.
Moze to przez pradozernosc?
Co do braku miejsca to jest to wazny argument. Niestety mieszkania sa male:( Ale
to nie na te grupe.

--
Pozdrawiam
Lukasz Sczygiel